Кейси методичних практик від вчителів України
За матеріалами конкурсу учнівських історичних проєктів «Радянське минуле: (Пере)осмислення історії» 2021-2022 рр учителі-консультанти команд, що стали переможцями підготували кейси оригінальних авторських методик роботи над дослідженнями.
Згодом своїм досвідом вони поділились на онлайн-зустрічі-презентації із зарубіжними колегами з Латвії, Грузії, Литви, Молдови, Вірменії.Серед найбільш цікавих - ідеї створені на прикладі кращих дослідницьких проектів
- Ірини Лободовської (Методика дослідження локальної історії шляхом проєктування коміксу),
- Олени Москаленко (ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОДКАСТІВ В ПОСТАНОВЦІ ІМЕРСИВНОЇ ВИСТАВИ),
- Ірини Кобижчої (Як провести історичне журналістське дослідження),
- ЛюбовіЩербини (Методика написання кіносценарію),
- Юрія Свистуна (Методика біографічного дослідження),
- Тараса Олексина (Методика організації напіввіртуальної квест-екскурсії),
- Лілії Волянюк (Історична реконструкція події методом аматорської екранізації)
- Інни Устименко ( “Newsfeed”. Стрічка новин)
- Оксани Гривняк (Методика створення історичного часопису*)
- Людмили Омельченко (Методика використання онлайн-дошки – Padlet для презентації результатів пошукової роботи)
- Оксани Івахненко (Метод використання візуальних джерел для створення історичного портрета)
Колеги-історики із пострадянських країн з захопленням слухали виступи авторів та захоплювалися їх громадянською позицією та незламністю, висловлювали підтримку Україні у її боротьбі та вдячність за можливість взяти участь у надцінному діалозі зі справжніми професіоналами своєї справи.
На розгляді - заявка на продовження проекту, подана до МЗС Німеччини. Попереду - подальша співпраця з колегами країн-учасниць презентації та поширення безцінного досвіду українських вчителів на пострадянському просторі.
Коментарі
Дописати коментар