Музей як основа краєзнавчого дослідження
Відбувся обласний семінар для керівників учнівських краєзнавчих об'єднань Полтавщини. До зустрічі дистанційно долучились понад 40 педагогів закладів освіти області задля підвищення професійного рівня. а також заради ознайомлення із особливостями якісної підготовки матеріалів Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина− Україна». Його організаторами були методисти Полтавського обласного центру національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді та науковці Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка.
Ішлося, зокрема про вимоги до робіт учасників Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина − Україна», проєкт нової редакції Положення та критерії їх оцінювання, про вплив воєнного стану на пошуково-дослідницьку роботу краєзнавчих об’єднань, про актуальні напрями краєзнавчоих історичних, етнографічних, географічних досліджень Полтавщини.
Досвідом роботи з організації краєзнавчо-пошукової діяльності та підготовки звіту краєзнавчої експедиції поділився досвідчений та успішний педагог-практик - ПОЛОНСЬКИЙ М. М., методист, керівник гуртка Дитячо-юнацького клубу спортивного орієнтування і туризму «Валтекс» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської област. На його думку назву та завдання роботи слід формулювати максимально чітко, дослідження мають бути реальні, а не формальні. Всі етапи роботи над проектом повинні бути максимально відображені у звіті, а результати дослідження необхідно активно популяризувати у громаді.
Саме таким критеріям відповідає пошуково-дослідницька, експозиційна, екскурсійна та інформаційно-просвітницька робота активістів шкільного історичного музею ліцею "ЛІДЕР".
З досвідом роботи кращих музеїв області знайомила ЯРОШЕНКО Ю. О., методист КЗ «ПОЦНПВТКУМПОР». Навіть одне фото, побутові речі, зброя з експозиції музею, родинні реліквії та родоводи, будь-що може стати основою нового успішного та соціально значущого дослідницького проекту команди юних краєзнавців.
Коментарі
Дописати коментар